Nobel Catering mater folk i sosiale medier

Strategisk bruk av sosiale medier gir stor spredning og god effekt.

Nobel Catering produserer catering til alle anledninger, og lager de nydeligeste kaker i sitt konditori - men ønsker større oppmerksomhet og flere kunder.

I sosiale medier, og med Facebook i førersetet, kan vi utnytte høytider, merkedager og helt vanlige hverdager, til å fortelle om de gode produktene og opplevelsene mat gir.
 

For å styrke merkevaren Nobel Catering benytter vi sosiale medier til:

  • Økt merkevarekjennskap for Nobel Catering
  • Promotere tilbud og høytider for økt salg
  • Bygge database
  • Flere følgere i sosiale medier
 

Årshjul gir kontinuitet i sosiale medier

Createurene har utarbeidet et årshjul i samarbeid med Nobel Catering. Åshjulet inneholder faste månedlige aktiviteter, kampanjer og events. Sosiale medier er en viktig del av årshjulet, både til kampanjebruk og merkevarebygging. Det utarbeides egne publiseringsplaner og annonsering, i tillegg den vanlige oppdateringen i sosiale medier som Nobel Catering gjør selv.

Jobb smartere i sosiale medier - les mer 

Skal vi ta en prat om sosiale medier?

Konkurranser for bedre spredning
I forbindelse med Morsdag ba vi folk i sosiale medier om å nominere hvilken mamma som fortjener en middag fra Nobel Catering. Kampanjen ga økt rekkevidde på Facebooksiden fra 10000 til 65000, annonserekkvidde 23334 personer, innlegg med rekkevidde 15589 personer, 356 innsendte skjemaer, 250 påmeldinger til nyhetsbrev og én lykkelig vinner.
 
Kontakt oss
Epost*
Telefon*
Henvendelsen gjelder:
Del denne siden på:
Følg createurene på:
følg oss på facebook
følg oss på g+
følg oss på linkedin
følg oss på twitter

Hold deg oppdatert!

Kontaktinformasjon:
Createurene Kommunikasjon og reklame AS
Adresse: Hvamstubben 17
2013 Skjetten
Norge

Telefon: + 47 64 83 27 00