Valg av RIKTIGE søkeord er essensielt for å få “fart på butikken”

Hvis du driver med møbler for utendørs bruk, kan du få dobbelt så mye trafikk
til din webside om du bruker ordet “hagemøbler” i stedet for “utemøbler”.

SEO / Søkemotoroptimalisering
SEO / Søkemotoroptimalisering
Digital markedsføring
Digital markedsføring

Vi selger alt fra hagemøbler, strekkmetall, silikonpupper og takpapp! Vi har kunder fra hele Norge. Felles for alle er at vi har en god strategi for valg av søkeord.


Ved å velge riktige ord er du godt på vei, men du trenger tre ting til:
  1. En optimalisert landingsside for søkeordet (vi vet akkurat hva som må til;))
  2. En teknisk god webside (så flaks at vi leverer det da;))
  3. Og god troverdighet på ditt tema (we fix;)).

Google er Norges største handlegate. Din beliggenhet her er en avgjørende faktor for om du får kundebesøk. Vi kan hjelpe deg med å flytte butikken fra en fjern sidegate til et “lokale” midt i Storgata.
cathy-createurene-2016

Vil du vite hvordan vi kan få din bedrift
høyt opp i Google-søk?

Kontakt, Cathrin Wiman
Daglig leder / Økonomi
+47 924 08 477 // cathy@creat.no

Kundeuttalelse, søkemotoroptimalisering / SEO:

«Vi har benyttet Creaturene til å oppnå bedre synlighet digitalt og ser gode resultater, i en svært konkurranseutsatt bransje. Sammenlignet med andre byråer opplever vi ekte mennesker med ekte kunnskap om SEO / søkemotoroptimalisering, og vi anbefaler Createurene på det sterkeste.»
_____________

Morten Stormo, Konseptansvarlig
Polar Kraft

42 %

klikker på den øverst rangerte, organiske plasseringen i et Google-søk.

2000

ord er et gjennomsnittlig antall på en landingsside – for å ligge på førsteplass i det organiske resultatet hos Google.

50

millioner Google-søk gjennomføres i snitt i Norge daglig.

Hvor er din beliggenhet i verdens viktigste handlegate?


Google i Norge har ca. 50 millioner søk hver eneste dag, og hvert femte søk er lokalt. Flere millioner av disse søker etter varer og tjenester – de leter etter det du selger. Er din bedrift synlig i verdens største markedskanal? Søkemotoroptimalisering / SEO er avgjørende for å synliggjøre deg.

Google er ikke bare verdens, men også Norges største handlegate. Din beliggenhet her er en avgjørende faktor for om du får kundebesøk. Dersom nettstedet ditt p.g.a. manglende søkemotoroptimalisering / SEO ikke rangerer høyt hos Google, betyr det at du ligger i en eller annen fjern sidegate som det er lite sannsynlig at noen vil finne deg i. For hvor ofte er du på side to i Google?
 

Søkemotoroptimalisering / SEO er en investering

Søkemotoroptimalisering / SEO av en nettside er den billigste og mest langsiktige måten å få flere besøk til nettsiden på – gjennom å forbedre plasseringene i søkemotorene. Ønsker du å investere i fremtiden, så bør søkemotoroptimalisering / SEO stå høyt på agendaen.
 

Hva er forskjellen på å ligge på førsteplass og fjerdeplass i Google?

Søkemotoroptimalisering / SEO kan gi store utslag for plasseringen din i Google. Det utgjør stor forskjell på hvilken rangering siden din har i søk – og hvor mye besøk det genererer.
• Ca 42% trykker på det øverste
• Ca 11% trykker på nummer to
• Ca 8% trykker på nummer tre
• Ca 6% trykker på nummer fire

Søkemotoroptimalisering / SEO kan gi betydelig økt trafikk til nettsiden – og langt høyere omsetning.
 
p2
Kundecase SEO
Ny SEO strategi økte besøket med 147%
Søkemotoroptimalisering
SEO –  beliggenhet i verdens viktigste handlegate
Søkemotormarkedsføring
Best mulig plassering – i avgjørende øyeblikk

La oss lage noe bra sammen!