Creat%20Markedsplan%202025%20kopi

Markedssjef + høst = markedsaktiviteter 2025

Det er tid for å spikre budsjetter og planlegge markedsaktiviteter for neste år. Bygg videre på det som funket i 2024, dropp det som ikke leverte, og gjør deg klar for å treffe enda bedre i 2025.
 

Gjør mer av det som gir resultater

Se gjennom tall og analyser hva som har gitt suksess i år. Hvilke kampanjer leverte høyest avkastning? Gjør mer av det, og kvitt deg med det som ikke ga nok igjen for innsatsen. Vurder også om det er tid for å teste nye kanaler eller optimalisere strategien i de eksisterende – målet er tross alt å maksimere ROI og få mest mulig verdi ut av hver markedsføringskrone.
 

Tre trender å ha på radaren i 2025:

1. Brukergenerert innhold – ekte mennesker, ekte resultater
Bilder og video av anmeldelser, attester og sosiale innlegg fra kundene dine bygger tillit. Ved å integrere UGC i markedsføringen kan du skape ekte forbindelser som folk stoler på.

1. Stemmesøk – bli funnet på en ny måte
2025 er året stemmesøk eksploderer. Folk søker annerledes med stemmen enn med tastaturet, så sørg for at innholdet ditt er optimalisert for den nye måten å finne informasjon på.

2. Influencere – troverdighet som treffer
Influencere gir den personlige touchen tradisjonell annonsering mangler. Å samarbeide med de rette profilene kan gi deg en autentisk stemme som resonnerer med målgruppen.

 

Vi kan hjelpe deg med budsjett, markedsplan og årshjul – hele pakken eller bare deler av det. Lykke til i planleggingen!

Ta kontakt med oss