Dovrepeisen

Webdesign for verdens eldste peisprodusent

Prosessen med nytt webdesign for Dovrepeisen startet med en grundig søkeordsanalyse og innsikt i målgruppen. Godt webdesign starter utenfor websiden.​

bakgrunn5
bakgrunn5

Fra besøk til konvertering

Å forstå hvordan målgruppen navigerer og hva som leder frem til konvertering og kjøp er en viktig del av webdesign. Det handler ikke bare om å fokusere på hvor mye besøk det er på siden, men hvilke kanaler de kommer i fra – og hvilke kanaler som gir best effekt og lønnsomhet. Ved å segmentere konverteringspunkter kan vi lese ut nøyaktig hvor på nettstedet det er høyest konvertering og analysere hele kundereisen. Kunnskapen brukes til stadige forbedringer for å ta markedsandeler.

Dovrepeisen har varmet det norske folk siden 1933 og har siden starten stått for innovasjon og design

Dovrepeisen har fra etableringen revolusjonert peisbransjen og har hele tiden vært en innovatør med nye og bedre løsninger. De representerer en sterk og stolt Norsk industrihistorie. Helt fra de gamle støpejernsovnene med eventyrmotiv til dagens urbane og moderne desigprodukter. Innovasjonen fortsetter, og i dag produserer Dovrepeisen sine ovner og peiser med grønn energi. De har også et sterkt fokus på å redusere svevestøv og utslipp gjennom rentbrennende ovner.

Createurene jobber jevnlig med å produsere unikt innhold som viser frem Dovrepeisen i bruk

Innholdsproduksjon for Dovrepisen

 

 

Å skape vellykket innhold handler om å forstå og engasjere målgruppen. Kvalitetsinnhold bør være relevant, innsiktsfullt og autentisk. Createurene produserer innhold for Dovrepeisen som brukes på nettsidens blogg og digitale plattformer og sosiale medier for å nå et bredere publikum. 

Les saken på Dovre sin blogg

Ellen Onsrud

Har ditt firma behov for å fornye sin visuelle identitet, ta kontakt for en prat!

ELLEN ONSRUD
+47 976 72 248 // ellen@creat.no

Del denne siden på: