Det er tid for å spikre budsjetter og planlegge markedsaktiviteter for neste år. Bygg videre på det som funket i 2024, dropp det som ikke leverte, og gjør ...
Markedsføring kan være en utfordring, spesielt i fjerde kvartal, når julehandelen topper seg, neste års strategi skal på plass og sykefraværet er på det me...
For markedssjefer som investerer betydelige summer i digitale kampanjer, er det lett å fokusere på å drive trafikk til nettstedet. Men å få besøkende til å...
Har du en ”grønn nettside” øker det synligheten hos søkemotorene. Kriteriene er om domenet hostes hos noen som kjøper grønn strøm og om plattformen nettsid...
Både brukervennlig og Google-vennlig – lar det seg kombinere?
I dagens digitale landskap har nettstedets brukervennlighet og Google-vennlighet blitt to viktige, men ofte motstridende krav. Mens kunder ønsker en sømløs...
Digitale kanaler som Facebook og Google er spesielt attraktive for svindlere fordi falskt innhold kan rettes spesifikt mot brukerne, via algoritmene eller ...
Basert på IPSOS' kvartalsrapport, gir vi deg en topp-4 liste med de mest populære SoMe-kanalene i Norge – og hvilke målgrupper du kan nå der.
1. Faceboo...
I 2023 vil SEO-innholdsproduksjon bli påvirket av to faktorer:
AI og E-E-A-T. Hvis du kombinere disse riktig blir Google fornøyd.
22. mars fra 09.00 til 1...
Trenden i det siste viser at Google Analytics rapporterer færre klikk fra brukere som har besøkt nettstedet ditt enn det som faktisk er reelt.
Dette bety...
Google tar i bruk nye algoritmer i mai 2021. Oppfyller din nettside de nye kravene til bedre brukeropplevelser?
I 2020 annonserte Google at de vil gjøre endringer i sine algoritmer i mai 2021. Disse endringene består i all hovedsak av hva de kaller «Core Web Vitals»....
Sosiale medier er i vinden som aldri før. Du vet det finnes mange muligheter, men hvor starter du?
Snapchat, Facebook, Instagram, LinkedIn, bare for å nev...
Få flere klikk og økt salg med søkemotoroptimalisering (SEO)
Usikker på om søkemotoroptimalisering er noe for deg og din bedrift? De færreste bedrifter er bevisste på hvor mange flere potensielle kunder man kan få ve...
Det finnes helt klart fordeler og ulemper med begge alternativer. Men å leie inn kompetanse kan i flere tilfeller være kostnadsbesparende. I tillegg kan en...
Hvis bedriften din ønsker å få flere besøk til nettsiden – når noen leter etter produktene eller tjenestene dine – er det viktig å være synlig både i organ...
Har du tenkt på hvor avhengig bedriften er av gode tekster? Det er jo tekstene som formidler innholdet på nettsiden, teksten som sikrer synligheten på Goog...
Kunden hadde lenge brukt Google Ads, men ønsket å se om Google søkemotoroptimalisering også kunne øke antall besøk til nettsiden (trafikk). De tilbyr både ...
Createurene legger vekt på å være innovative og resultatdrevne og har nå tatt i bruk en metode som gir et ekstra gir til kunder som annonserer i Google Ads...