Lillestrømkonferansen

Markedsføring, logo og profil

Lillestrømkonferansen er et årlig arrangement og møteplass for de som er opptatt av næringsliv, innovasjon og verdiskaping. Konferansen har vært arrangert hvert år siden 2016, og Createurene har stått for markedsføringen. Med kjente og inspirerende foredragsholdere trekker konferansen til seg både store og små bedrifter. 

Visuell profil

 

Createurene har ikke bare vært en av Lillestrømkonferansens hovedsponsorer gjennom mange år, men vi har også vært ansvarlige for utviklingen av logoen og den visuelle profilen. Symbolikken i logoens sirkler representerer de ulike stedene i vår voksende region, mens fargene er hentet fra hovedfargene til arrangørene; Romerike Sparebank og Kunnskapsbyen Lillestrøms. Dette skaper et helhetlig uttrykk som gjenspeiler det nære samarbeidet bak denne spennende årlige begivenheten.

Markedsføring

 

Ved hjelp av målrettet markedsføring, nyhetsbrev og sosiale medier har vi formidlet informasjon om Lillestrømkonferansen. Denne flerkanals tilnærmingen har bidratt til å generere interesse for arrangementet og vært med på å øke deltakertallet.

Nettside

I tillegg har vi utviklet nettsiden for Lillestrømkonferansen. Vårt ønske har vært å skape en brukervennlig og informativ plattform, optimalisert for ulike enheter. Her får man blant annet informasjon om program og foredragsholdere, og kan melde seg på konferansen.

Lillestrømkonferansen scenedekor

Konferansemateriell og scenedekor

Til Lillestrømkonferansen har vi også laget fasadebanner, rollups, nøkkelbånd, navnelapper, mailsignatur, PowerPoint-mal og annet materiell. Elementene fra logoen ble i tillegg brukt som dekorasjon på scenen.​
Ellen Onsrud

Har ditt firma behov for å fornye sin visuelle identitet, ta kontakt for en prat!

ELLEN ONSRUD
+47 976 72 248 // ellen@creat.no

Del denne siden på: