Digital markedsføring

– innsikt og analyse er nøkkelen til suksess.

Digital markedsføring

– innsikt og analyse er nøkkelen til suksess.

Kundecase 7612
Ny SEO strategi økte besøket med 147%
Kundecase 7417
SEO økte konverteringene med 112%
Kundecase 7799
SEO
Øk din ROI med faktabaserte beslutninger.
Kundene har aldri hatt mer rett enn nå!
15 års erfaring med digital markedsføring har lært oss at svaret alltid ligger hos kundene. Ved å forstå kundereisen kan vi gi gode beslutningsgrunnlag til våre kunder. Måle- og analyseverktøy avdekker hvilken del av markedsføringen din som er mest kostnadseffektiv. Verktøyene gir også god innsikt til eventuelle forbedringer av nettstedet ditt for å øke konverteringsraten. 

Kunnskapen vår om de forskjellige kanalene, samt analyser, målinger og oppfølging, bidrar til en sunn og effektiv forvaltning av markedsbudsjettet ditt. Kunden bestemmer, vår jobb er å forstå og tilrettelegge slik at salget havner hos deg.


Vi hjelper deg med:

  • Digital markedsføring og strategi
  • Annonsering i søkemotorer
  • Søkemotoroptimalisering, SEO
  • Banner og display-annonsering
  • Annonsering i sosiale medier
  • Performance
  • Analyse og innsikt

95 % av besøkende til et nettsted forlater siden uten å konvertere*

Bli bedre kjent med kundene dine!

En kundereise består gjerne av flere faser – fra tidspunktet der man har et ønske eller en utfordring, til en fase der man søker en løsning og vurderer de forskjellige alternativene, for så å beslutte. Konkurransen er stor og konkurrentene ligger kun en tommelbredde unna. Det betyr at besøkende på din side antakelig også sjekker flere tilbydere. Da er det viktig å ha en strategi for å hente de tilbake til deg.

Snakk med oss om digital markedsføring
 
Med en god digital markedsstrategi kan du øke både omsetning og resultat. Du vil kunne treffe målgruppen din – på rett sted, til rett tid – med riktige argumenter. Analyser og målinger gjør at du blir bedre kjent med kundene dine, og lettere kan tilfredsstille deres ønsker og behov.
 
Dette er eksempler på tre ulike kundereiser. Det er vanlig at en potensiell kunde besøker et nettsted flere ganger før konvertering uansett hvilket segment man er i. Vi måler alle aktiviteter for å optimalisere slik at vi henter tilbake interessentene. En kombinasjon av SEO og SEM skaper ofte gode resultater.

Performance marketing: No cure, no pay

I noen tilfeller kan annonseringen være enda mer målrettet: No cure, no pay-annonsering. Her betaler du kun for klikk som resulterer i konkrete salg eller konverteringer. Vi gjør hele jobben, du betaler kun en avtalt pris per lead eller salg. Vi har flere modeler for dette og svært gode resultater å vise til.
Les mer om Performance Marketing her.
 

SEM (Søkemotormarkedsføring)

Betalt, digital markedsføring i AdWords ovenfor de som er aktivt ute og søker etter dine produkter og tjenester. Her betaler man gjerne for klikk og i enkelte tilfeller for visninger. Det finnes flere muligheter for å treffe målgruppene dine, og Google har blant annet disse tjenestene for annonsering:
 

1. Google AdWords

2. Google Remarketing

3. Google Display

Ved besøk på en nettside lastes en Cookie(kode) ned på din enhet. Ved besøk på en annen side som er knytt opp mot Google Display Network brukes koden til å vise en annonse som er relevant i forhold til hva du har besøkt. Dette er i mange tilfeller en svært lønnsom del av AdWords-kampanjer.

SEO (Søkemotoroptimalisering)

Taktisk og strategisk søkemotoromptimalisering gir god rangering hos Google, og skaper flere relevante klikk fra organiske søk. En side som Google rangerer høyt, får bedre plassering og billigere klikk i AdWords – dvs. lavere kostnader.
Les mer om SEO her.
 

Annonsering i sosiale medier

Man kan annonsere demografisk i sosiale medier, som f.eks. ved å bruke alder, interesser, arbeidsplass, utdannelse med mer. Det gir gode muligheter til å treffe målgruppen din med høy presisjon. Man kan også optimalisere kampanjene underveis. For eksempel kan vi annonserer mot kvinner i alderssegmentet 30-45, bor i Lørenskog og som er utdannet innen økonomi.
Les mer om sosiale medier her
Kontakt oss
Rino Larsen Createurene kontakt
RINO LARSEN
Daglig leder / Strategisk rådgiver
+47 906 09 441
rino@creat.no

 
Epost*
Telefon*
Henvendelsen gjelder:
"Vi er i en bransje med sterk konkurranse om å vinne kundene digitalt.
I createurene fant vi et byrå med mye kunnskap om hvordan man bruker digitale verktøy for å vinne kampen.
Anbefales!"


_____________

Bente Birkeland
 Markedsdirektør

Hurtigruta Carglass

Noen av våre jobber

Ekstern markedsavdeling for Markisemannen
Ekstern markedsavdeling for Markisemannen
Gjennom tverrfaglige kompetanse ga vår hybridbyråløsning god vekst og ROI.
Ekstern markedsavdeling for Markisemannen
Gjennom tverrfaglige kompetanse ga vår hybridbyråløsning god vekst og ROI.
Ekstern markedsavdeling for Asak
Ekstern markedsavdeling for Asak
Betal for èn – få et helt team
Ekstern markedsavdeling for Asak
Betal for èn – få et helt team
Google adwords for ferdigplen.no
Google adwords for ferdigplen.no
Provisjonsbasert annonsering - betal kun for leads. Gode resultater og høy måloppnåelse.
Google adwords for ferdigplen.no
Provisjonsbasert annonsering - betal kun for leads. Gode resultater og høy måloppnåelse.
Hjemmeside for Stig-André Berge
Hjemmeside for Stig-André Berge
En liten hjemmeside for en stor idrettsutøver.
Hjemmeside for Stig-André Berge
En liten hjemmeside for en stor idrettsutøver.
Webdesign Dovrepeisen
Webdesign Dovrepeisen
Webdesign basert på kundeinnsikt for verdens eldste peisprodusent.
Webdesign Dovrepeisen
Webdesign basert på kundeinnsikt for verdens eldste peisprodusent.
Merkevarestrategi Lillestrøm Kultursenter
Merkevarestrategi Lillestrøm Kultursenter
Merkevarestrategi tilfører konkurransekraft og skiller deg fra konkurrentene.
Merkevarestrategi Lillestrøm Kultursenter
Merkevarestrategi tilfører konkurransekraft og skiller deg fra konkurrentene.
Del denne siden på:
Følg createurene på:
følg oss på facebook
følg oss på g+
følg oss på linkedin
følg oss på twitter

Hold deg oppdatert!

Kontaktinformasjon:
Createurene Kommunikasjon og reklame AS
Adresse: Hvamstubben 17
2013 Skjetten
Norge

Telefon: + 47 64 83 27 00