SEM / Søkemotormarkedsføring

Å være – eller ikke være!

De fleste kjøp starter i Google – og over 50% av søk gjøres via mobil. God synlighet handler om å ha best mulig plassering i det avgjørende øyeblikket. Som spesialister innen AdWords og søkemotormarkedsføring leverer vi toppresultater. 


Hvorfor Google AdWords?

  • Synlighet i det øyeblikket dine produkter og tjenester søkes
  • Rask vei til økt salg eller henvendelser fra interessenter
  • Lav kostnad i forhold til tradisjonell markedsføring
  • Forstå hvordan kundene orienterer seg før kjøp
  • Google er størst på søkemotormarkedsføring - SEM
googlelogo

Hvordan jobber vi for å skaffe deg leads og salg?

Over 90% av søk i Norge gjøres i Google og stadig flere via mobil. Vi jobber i tett samarbeid med Google og internasjonal ekspertise for alltid å være oppdatert på de siste nyhetene og metodene, og har mye erfaring fra store kunder og kampanjer.
 
Alle våre SEM kampanjer starter med en søkeordsanalyse før vi utvikler mange annonsegrupper med bred dekning på ord og begreper. Kampanjene analyseres og optimaliseres kontinuerlig av våre eksperter.
 

Analyser deg til suksess

Gjennom innsikt og analyser kan vi vise deg hvordan du kan øke salg og henvendelser via nettsiden din med hjelp av SEM/søkemotormarkedsføring. Hvor mange søker etter dine produkter og tjenester? Hvordan søker de? Mange bruker alt for mye penger per konvertering fordi de ikke har tilstrekkelig innsikt i søkemønstre og lønnsomme ord og søkefraser.

Ta kontakt for en uforpliktende prat om analyse


Long Tail og Fat Head

Søk gjøres ofte med flere ord og setninger, dette kalles long tail. Innsikt i hvilke ord og long tail-søk som har høy relevans og kjøpsintensjon – kontra ord som bare gir mye trafikk. Dette er viktig i forhold til å få så mye relevant trafikk som mulig i forhold til kostnad per kunde.
 
fathead longtail

Hvis du selger peisovn, så er det et relativt dyrt ord som kan gi mye trafikk. Det kalles Fat Head. Selv om ordet peisovn gir mye trafikk er det ikke slik at det nødvendigvis konverterer til mange salg.  Spesifikke søk som for eksempel; peisovn sort stål med bein, kan gi mindre besøk, men langt større konvertering til en lavere konverteringspris. Dette er ett av mange elementer vi analyserer ved utvikling av kampanjer.

 

Hva fokuserer vi på:

  • Analysere vekstpotensialet og konkurrentene
  • Relevante kostnadseffektive ord og fraser
  • Remarketing – synlighet ovenfor kunder som har forlatt websiden
  • Høy kvalitet på annonsekonto og annonser - CTR
  • Analyse og rapportering – tett oppfølging av kunde

Lurer du på hvor mange som søker dine produkter og tjenester – ta kontakt. Vi sender deg en gratis og uforpliktende analyse!


Performance – Google AdWords på provisjon – eller no cure – no pay!

Som et av få selskaper i Norge kan vi levere leads og salg på ren provisjon. Vi tar hele jobben og all økonomisk risiko. Du betaler kun per godkjente leads eller salg. Metoden benyttes av mange store kjeder og også kan passe små selskap. Vi analyserer oss frem til hva et leads eller salg vil koste og lager en avtale – du betaler kun for godkjente leads og salg.

Lær mer om Perfomance og provisjonsbasert søkemotormarkedsføring


Andre former for digital provisjonsbasert annonsering

Vi har flere metoder for provisjonsbasert annonsering i ulike kanaler. Alle er basert på at man som kunde kun betaler for det som gir effekt i form av salg eller andre avtalte former for henvendelser. Vi benytter anerkjente selskaper og verktøy for måling slik at du som kunde har god innsikt og kan være trygg på at du får høy ROI.
Ta kontakt for mer info om content og affiliate 
 
Kontakt oss
Rino Larsen Createurene kontakt
RINO LARSEN
Daglig leder / Strategisk rådgiver
+47 906 09 441
rino@creat.no

 
Epost*
Telefon*
Henvendelsen gjelder:
Del denne siden på:
Følg createurene på:
følg oss på facebook
følg oss på g+
følg oss på linkedin
følg oss på twitter

Hold deg oppdatert!

Kontaktinformasjon:
Createurene Kommunikasjon og reklame AS
Adresse: Hvamstubben 17
2013 Skjetten
Norge

Telefon: + 47 64 83 27 00